Realiseren van een hoger publieksbereik

Beheer, onderhoud en liefde voor de natuur staat bij natuurparken/gebieden op plaats 1, daarna komen bezoekers in beeld. Tegelijkertijd hangt het een direct samen met het ander. Ook het reguleren van bezoekersstromen vanwege bijvoorbeeld broedtijden hoort bij een goede destinatiemarketingstategie.
Het versterken van het publieksbereik lukt via destinatiemarketing. Bosscher & Klein geeft graag invulling aan uw bezoekersstrategie.

Hoe

  • Door uw natuurgebied/park helder te positioneren
  • Door heldere uitgangspunten, doelen en doelstellingen op te stellen
  • Door de juiste stakeholders en partners te betrekken
  • Door het opstellen van een helder marketingplan
  • Door de juiste instrumenten in te zetten
  • Door een goede organisatie in te richten
  • Door mooie promotiecampagnes te maken waardoor uw natuurgebied haar x-factor beter zichtbaar maakt
  • Door professionals te leveren als u tijdelijk of voor langere tijd goede krachten nodig heeft